دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟
سرخط خبرها

افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا | تخفیف‌های وسوسه‌انگیز خدمات زیبایی، زیر سایه کرونا

  • کد خبر: ۵۴۷۱۰
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
افزایش جراحی‌های زیبایی در دوران کرونا | تخفیف‌های وسوسه‌انگیز خدمات زیبایی، زیر سایه کرونا
اگر به شبکه‌های اجتماعی سری بزنیم، شاهد موج تخفیف انواع خدمات زیبایی برای جذب مشتری در دوران کرونا هستیم، از تخفیف یلدایی گرفته تا تخفیف هفته‌ای و ماهانه که ناشی از کاهش متقاضی برای عمل‌های زیبایی است.
طنین همتی|شهرآرانیوز، شیوع ویروس کرونا از بهمن‌ماه سال گذشته و ادامه‌دارشدن آن تا ماه‌های پایانی امسال، بر خیلی از تجمعات غیرحضوری و مراسم ما ایرانی‌ها تأثیر گذاشت. عمل‌های زیبایی مربوط به صورت، بدن و... از این قضایا مستثنا نبوده‌اند، اما شاهد آن بودیم که حتی در ماه‌های اولیه امسال هم این عمل‌ها به قوت خود باقی بودند و تقاضای مردم کم نبود و انجام عمل این مراکز بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شد.
 

حالا که تقریبا به مرز یک‌ساله شیوع ویروس کرونا می‌رسیم و شاهد مرگ‌ومیر‌های ناشی از کرونا بودیم، برای ما درس عبرت نشده است و هنوز تقاضا برای عمل‌های غیرضروری مثل عمل بینی در مطب‌ها به قوت خود باقی است که در صدر عمل‌های مشهد قرار دارد.
 

به گفته پزشکی در یکی از مطب‌های عمل زیبایی شهر، نمی‌شود گفت در انجام عمل‌های زیبایی کاهش نداشتیم. با اینکه امسال به‌دلیل افزایش هزینه‌های جانبی، افزایش قیمت داشتیم، اگر کرونا را کنار این موضوع بگذاریم، بازهم تقاضا برای عمل برقرار است.
 

به گفته این پزشک، فقط محدودیت‌های کشوری فعالیت ما را محدود کرد، اما باتوجه‌به تقاضایی که برای این‌دسته عمل‌ها وجود دارد، ما هم عمل‌ها را در دوران کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم.
 

در ادامه گزارش به یکی از مراکز جراحی در بولوار فردوسی مشهد مراجعه کردیم. آمار روزانه از میزان عمل‌های زیبایی در بخش بستری عمل‌های مربوط به زیبایی گفته نشد، اما به گفته مسئول این مرکز، انجام عمل‌های زیبایی به قوت خود باقی است و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کم شده که بازهم تحت‌تأثیر کرونا بوده است.
به گفته وی انجام عمل‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا انجام می‌شود و، چون تقاضا در مطب‌ها پابرجاست، عمل‌ها هم انجام می‌شود.
 

تخفیف‌های وسوسه‌انگیز خدمات زیبایی، زیر سایه کرونا

اگر به شبکه‌های اجتماعی سری بزنیم، شاهد موج تخفیف انواع خدمات زیبایی برای جذب مشتری در دوران کرونا هستیم، از تخفیف یلدایی گرفته تا تخفیف هفته‌ای و ماهانه که ناشی از کاهش متقاضی برای عمل‌های سرپایی زیبایی است. این کاهش تقاضا هم می‌تواند تحت‌تأثیر افزایش قیمت‌ها و کمبود نقدینگی مردم و ترس از کرونا باشد.
 

اگر به این کلینیک‌های زیبایی یا سالن‌های آرایشی شهر هم سری بزنیم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازهم قطع زنجیره این ویروس غیرممکن است، چون همین تخفیف‌های وسوسه‌کننده باعث تجمع بیشتر در محل می‌شود.
 

 


آیا حاضرید در دوران کرونا عمل‌های زیبایی انجام دهید؟

همه ما به آمار‌های مرگ‌ومیر و مبتلایانی که روزبه‌روز به ویروس کرونا اضافه می‌شوند اذعان می‌کنیم، اما بعضی افراد به‌دلایل مختلف حاضرند در وضعیت هشدارگونه شیوع کرونا در کشور، این عمل‌های غیرضروری را به هر قیمتی انجام دهند.
 

چند ماهی قصد عمل زیبایی بینی دارم که به‌دلیل شیوع کرونا عقب افتاده است، اما دیگر نمی‌توانم صبر کنم، چون مسلما سال دیگر قیمت‌ها دوبرابر خواهد شد و مجبورم عملم را در آن وضعیت انجام دهم. در هر صورت قول داده‌اند همه نکات بهداشتی در حین عمل و در مراقبت‌های بعد عمل در دوران کرونا رعایت شود. این فقط یکی از دلایلی است که یکی از مراجعه‌کنندگان ما به خبرنگار شهرآرانیوز می‌گوید.
 

یکی دیگر از مراجعه‌کنندگان به کلینیک زیبایی، دلیل مراجعه‌اش را این‌گونه بیان کرد: من غریق نجات هستم. اکنون که چند ماهی است که شغل ما با محدودیت روبه‌روست، بهترین فرصت است که عمل زیبایی مدنظرم را انجام دهم!
 

دورکاری، تغییر شغل، تخفیف‌های وسوسه‌انگیز و ترس از افزایش قیمت عمل‌ها از جمله عواملی بود که مراجعه‌کنندگان به مطب‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های آرایشی بیان کردند. اگر همین بهانه‌ها را در بخش‌های فعال دیگر جامعه در نظر بگیریم، جواب سؤالمان را می‌گیریم که چرا از این وضعیت کرونایی خلاص نمی‌شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->